Back

📊 Koha e Përqendrimit të Brezit Z

  • KohĂ« Mesatare e PĂ«rqendrimit: Studimet sugjerojnĂ« se brezi Z ka njĂ« kohĂ« mesatare pĂ«rqendrimi prej rreth 8 sekondash, qĂ« Ă«shtĂ« dukshĂ«m mĂ« e shkurtĂ«r se 12 sekonda qĂ« kanĂ« MilenialĂ«t.
    (colormatics.com)
  • Angazhimi me Reklamat: NjĂ« studim global nga Yahoo dhe OMD Worldwide zbuloi se brezi Z humb pĂ«rqendrimin aktiv ndaj reklamave pas vetĂ«m 1.3 sekondash, mĂ« pak se çdo grupmoshĂ« tjetĂ«r.
    (mediagrouponlineinc.com)
  • Sjellja ndaj Multitasking: TĂ« rinjtĂ« e brezit Z pĂ«rdorin shpesh deri nĂ« pesĂ« ekrane njĂ«kohĂ«sisht, gjĂ« qĂ« ndikon nĂ« konsumimin e shpejtĂ« tĂ« pĂ«rmbajtjes dhe pĂ«rqendrimin afatshkurtĂ«r.
    (colormatics.com)
  • Ndikimi i PĂ«rmbajtjes sĂ« ShkurtĂ«r: PĂ«rhapja e videove tĂ« shkurtra nĂ« platforma si TikTok Ă«shtĂ« lidhur me ulje tĂ« performancĂ«s sĂ« memories pĂ«r qĂ«llimet e ardhshme, qĂ« tregon se ndĂ«rrimi i shpejtĂ« i konteksteve ndikon nĂ« aftĂ«sinĂ« pĂ«r tĂ« kujtuar dhe realizuar qĂ«llime.
    (arxiv.org)

🎯 ImpikimetMegjithëse brezi Z ka një përqendrim më të shkurtër, ata janë shumë të aftë në filtrimin e shpejtë të informacionit dhe mund ta mbajnë mend përmbajtjen nëse kjo i kap vëmendjen menjëherë. Kjo do të thotë që krijuesit e përmbajtjes dhe marketingut duhet të ofrojnë mesazhe të shkurtra, tërheqëse dhe autentike për t’u lidhur me këtë audiencë.

Leave A Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *